czwartek, 7 czerwca 2012

Prolog. ♥


Chciałabym tak po prostu usiąść, napić się gorącej czekolady i o tym wszystkim zapomnieć. Zapomnieć o tym, co się wydarzyło. Tak po prostu. Zapomnieć. Jednak wiem, że tak się nie stanie. Ja zawsze będę pamiętać. W tym momencie nie wiem czy się śmiać, czy płakać. Wiem jednak, że nie mogę się poddać. Dla Niej. Tylko Ona poddtrzymuje mnie na duchu. Tylko dla Niej istnieje. Nie, nie jestem homoseksualistką, jeśli tak sądzisz. Mówiąc Ona, mam na myśli swoją najlepszą przjaciółkę. Ona jako jedyna nie zostawiła mnie, kiedy najbardziej potrzebowałam pomocy. Ona jako jedyna nie olała mnie, tak jak wszyscy inni. Podała mi pomocną dłoń. Jestem jej wdzięczna. Ale nawet Ona nie potrafi mi teraz pomóc. Nikt nie może mi teraz pomóc. Wiem, że się powtarzam. Ale taka jest prawda. Nikt nie potrafi pomóc mi zapomnieć. - Ronnie.

______________________________________
No to macie Prolog! Spokojnie, wszystko z czasem się wyjaśni :). Jeszcze poznacie historię Ronnie :D. Much Love! xoxo

1 komentarz:

  1. Dziękujemy bardzo! Oczywiście wpadniemy na Twego bloga :)♥

    OdpowiedzUsuń